About Me

Sunday, February 21, 2010

Worknig is ma life right now

Hidup aku skrg ,,hanya tau kerja kerja kerja....aku rasa dgn cara itu aku blh tambah pengalaman aku yang sememangnya sedikit ni huhuhu...and yang paling penting hati aku tenanng jer ...amin.. tp kadang2 jiwa kaco gak uhuhuhu..lumrah hidup ..
But pagi nie aku happy sgt coz ma fren yang da lama aku kenal but xpenah aku jumpe.. contc balik ...serius mati2 aku igt dia da meninggal dunia coz ada someone bagi tahu dia meninggal dunia ..masyallah perkataan mati diaorg bt bhn mainan...dia nie walaupun aku xpenah jumpe coz dia tidak berada di Malaysia...(mcmne nak jumpe Tu) ..tp dia baik sgt ..dia byk gak la bg aku nasihat, blh share everything bila aku susah hati..and yang bestnya dia masih blh igt perkara yang 3 tahun lepas , itu menunjukkan dia sgt prihatin dgn kwn dia ni..xmcm org yang aku benci skrg ,sikit xpenah nak igt..nak kata otak tu lembab ade plak diploma kan..tp xpela aku doa kau bahgia moga2 ko rasa ape yang aku rase nie amin...
2 ma frenz yang ada di california tu ,thnx coz be ma fren and u always make smile thnx a lot yaa.. hope we still be fren 4 ever. although
we have our own career and family(someday) ...and 1 more thing ,bila la dapt jumpe u kan huhu..balik la malaysia nie huhuhuhu

No comments:

Post a Comment