About Me

Thursday, December 16, 2010

Skytrex

11/12/2010, Sabtu

Plan asal jam 9.30pg jumpe di Sg.Besi ,
Tp Last nya 10.30 bru gerakkan ,bak kata amir Janji melayu hahahah.....
memandangkan ramai y cancel last minute 
hanya aku ,bell, amir and syaf jer y g..xpela enjoy gak sne sbb ade gak group lain .

bas y bawa kami ker sne hihi sori la yer tarikh kat pic nie xtukar plak ..
jam 12 kami sampai ,org dah nak makan nasi  kite bru nak mula panjatkan
bgsnya plan.
actly mamat y tlg aku pkai benda nie ,adalah adik bell ..sebb dia gak la kiteorg dtg sini hihih

Ambik tinggikan huhu mula2 aku agak cuak gak la ..
bayangkan naik tangga dia pun aku stop kat tengah2 sebb tangan dah skit gile dah time tu
bila nak trn jer uish berpeluh gak tp bila trn jer flyying fox tu x igt ape dah memnag best gile arr
ini flayying fox y kedua ..agak pendek sedikit yer ..
harap maaf kualiti gambar amat buruk seb b kak bell kite tgl kan camera =(
ini la bell , masa mula2 kenal dia nie , kiteorg biasa2 jer
xdela rase kami ni sekepala ,,,bila dah kenal lame bru tau huhu
ape2 pun best hangout dgn ko bell ...
huhu ni la group y satu lagi pakcik nie blh tahan la best gak borak dgn dia
huhu ..baik gak dia tlg ambik kan jam bell y jatuh tu
terima kasih pakcik yer ..

akhirnya kami berjaya mengharungi 26 cabaran yehaaaa
before balik posing dlu yooo ..
akibatnya esoknya aku demamkan sgt la seronok ..
next trip with them Broga hill









1 comment:

  1. ececehhhh...next trip broga..patotla ko mnta aku gamab hahahaha....wokey..aku pass kat zuck..pelupa r skang hoho..anyway..bile mau kua g la der..bz jer ko..

    ReplyDelete