About Me

Thursday, November 26, 2009

....5 GaDiS....


Memandangkan aku ni bru nak mula menjinak2 kan diri dlm bidang ni ...so rase xlengkap kalo aku x cite 5 org sahabat aku actly x la 5 org...4org je..plus aku ..so 5 la kan huhuhu.......
Perkenalan kami berlima ni xla secara serentak ade yang tadika, sekolah rendah, and sekolah menengah Umma Safura (Cek Wa) n Nurul Athira (Tra) aku kenal diaorg dari tadika lagi ABbim Rembau...Huhuhu Nanti aku letak pic mase tadika huhu comel http://www.emocutez.comgak kiteorg...hhhah perasan plak..

Nur Haryanty (Yan).... Dia aku kenal mase sekolah rendah tp kenal mcmtu je xrapat pun ...tp lepas tu terus gam tiada RaHsIa Diantara kami kitaran hidup aku n dia asyik berpusing2 jer...emm da nasib kan yan huhu...Nur Suhaida(Sue).. awek ni aku kenal mase aku form 1 aku sekelas dengan dia..tp tak rapat, blh la kwn sekelaskan hihihi ... tp ....pada tahun 2002 form 2 Cek wa,tra n yan masuk kelas aku iaitu 2 Neptun....disitu la permulaan persahabatan kami sehinggalah ke hari ini.... tiada yang dapat memisahkan kami.....huhuh macam2 da jd mase skul...gaduh,happy n mcm2 la....mase PMR dlu kiteorg selalu ade 2syen petang...so kami berlima akan makan di kantin kat SMKUR......... aku igt g favorite aku buger lipat-lipat and nasi goreng cili api gila babeng...perh memang berasap la mkn huhuhuh...sue penah la try ...makan... haa takterkata si sue...entah bape byk air yang dia telan aku pun da lupe hahahh.....kenangan masuk kelas 2syen lambt huhu cikgu geografi...kami memang xsuka kelas dia ngatuk...http://www.emocutez.com...tra yang pengawas tu pun same mcm kiteorg hahahah....bila masuk wat muka selambe .....emm kalo nak cite semua memang pjg la xcukup.....tp aku nak kongsi sikit hari last aku Di SMKUR pada 12Mei2004...aku berpindaH KE SMTTJ....di Seremban....emm actly aku aku masuk secara memdadak...patutnya aku masuk SMTTJ pada 5 Feb 2004...tp aku ni gatal xnak pegi plakkan...tp selepas dihasut oleh kazen2 aku...aku pun usha masuk TI...(name singkatan)....alhamdulilah dapat....bayangkan pengetua tu suruh masuk keesokan harinye tu 13 mei 2004....kelamkabut gile....da la tak pernah masuk hotel...sedih gak la....hukhukhuk...tp tra sue umma n yan xtau g aku nak pindah ...aku xsampai ati nak tgl kan diaorg sedih sgt....pagi sebelum nak masuk SMTTJ aku singgah jap...SMKUR....mase tu tuhan je yang tau....diaorg memang marah kat aku....sbb xbg tau...(Korang Aku Tak Sanggup)....ape yang aku tau masing2 menitiskan air mata http://www.emocutez.commase tgh jawab exam... mid year....sorry my frenz kerna aku korunk x tenteram jawab exam....
AKU SAYANG KORUNK....Thanx 4 support yang korunk bg kat aku selama ini...terima kasih sahabat....... LOVE U SO MUCH....http://www.emocutez.com




3 comments:

  1. wah... klo ko nak tau, aku nak nanges bl pkir2 mase tme kite kat uress.... huhu.. mmg bez kwn ngan korg wlaupun x la kamcing mn pun...=) f1,f2 n f3 adlh tme plg bez dlm hidup aku.... aku cam myesal gak tggal kan uress... tp jodoh still d rembau..hehe... aku ttp bsama korg wlaupun aku bkn org rembau.... thanx sbb lyn aku... korg mmg bez....


    .....................kebabgoreng.........

    ReplyDelete
  2. syed aku bru perasaan msg nie aku pun rase mcm ko syed menyesal tglkan uress dlu ..ur welcome syed ..ko tetap kwn kiteorg huhuh yola moga2 pjg jodoh ko dgn org rembau tu hahahha

    ReplyDelete
  3. haha.. tbe2 segan plak aku bce ape yg aku tulis....
    tp btul la... it was greatest moment being in URESS ngan korg.... sampai skrg aku tringat je ksah dulu2... :)

    ReplyDelete