About Me

Thursday, November 26, 2009

kawan lame...


huhu hari ini merupakan hari yang amat memboring kan aku... coz 1 ari xkuar umah langsung boring gile...
so aku ambik keputusan makan kat luar aku BELANJE adik2 aku yang comel2 tu...
tgh aku syok makan ayam td ..tetibe muncul sepasang couple yang pernah aku kenal....agak terkejut gak la..tp syukur mereka xcam aku so i wat bodo jer.... tp xsangka diaorg still together...coz bf dia agak gatal huuuu.emm alhamdulilah.. jgn jd mcm aku kikiki... tp aku lagi terkejut nye awek nye yang semakin membesar, setelah 4thn x ketemu dah makin comel gile...huuu takut aku..so aku tanam 1 azam xnak jd seperti dia...memandang aku sekarang pun mula nak mengemukkan diri nampak nye aku akan menghadkan permakanan aku .....amin......

No comments:

Post a Comment