About Me

Friday, November 27, 2009

Baby Elly



...Siti Elyana Hani...

kazen aku yang paling kecil sekali... dalam family kami... pertama kali aku lihat dia di usia 2 hari....aku jatuh sayang... sgt... al-maklumlah dah lama xde baby dlm fmly kiteorg huhu....muahxxxxxxxxxxxxxxx.... comel sgt.. geram... kalau lame xjumpe sure rindu dengan budak kecik INI...


....ade 1 hari tu ...semasa perjalanan pulang dari seremban ke rembau...elly xhenti2 nangis mcm2 da aku wat...bg dia susu..dodoi kan dia.....emmm...tp xcukup dia nak lagi susu... yang paling best susu dia da abis...Ya allah kesiannya...xsanggup aku tgk dia nangis... (aku xblh tgk baby nangis or dalam kesakitan aku xsanggup)...akhirnya mummy terpaksa berhenti..kami tukar shif jaga elly huuu...syukur alhamdullilah kami selamat pulang ke kg halaman weee....





No comments:

Post a Comment