About Me

Saturday, November 28, 2009

Raya..raya...

28 November 2009...

Emm dari sehari ke sehari family aku datang ke rumah dari johor...kl... n terengganu
(diorg xsampai g) actly ramai2 balik ini pun coz ade kenduri kawin Kak Siti... Esok 29 November 2009
( hari jadi along Sabiq n Ira)...alang2 tu bakal suami mak cu pun akan datang ke rembau untuk berbincang tarikh tunag n nikah.fuhh pening2...riuh gle umah aku .... asik2 kawin2 jer..bln depan plak along sabiq akan melangsungkan pertunagan nye dgn murni... 20 Disember 2009.... emm nak cari baju nak cari baju...Tema warna pink...mane nak beli ek aku da xnak tempah g... aku da serik ...pengalaman 2 kali raya mengajar erti kehidupan... dua tahun berturut-turut ... aku beraya dengan baju - baju lame hampeh.....kuciwa sungguh tau...http://www.emocutez.comhukhuk nangis tau....

Tahun Ini Family aku xde buat sebarang korban so xblh la nak letak2 pic lembu2 kena sembelih huuu
kalo ade pun aku xnak tgk lembu....

Dimalam Hari....
majlis berinai berlangsung dengan meriah...emm meriah ker... ape2 pun aku happyhttp://www.emocutez.com sangat
coz dapat jumpe dengan kazen aku yang da lame xjumpe..dia bru saje balik dri miri...kami sebaya dia lahir bln 1 aku bln 3...walaupun sebaya aku still panggil dia abang... sebagai tanda hormat...mcm2 cerita yang kami kongsi..huhuhu xsangka nasib kami lebih kurang sama
(....tidak dapat dinyatakan hehe biarlah rahsia kami hahahahh....)
tp yang xseronok nya aku kena balik awl..bru je syok nak beborak kan.. isk geram....

No comments:

Post a Comment